Echoes, silence, patience & grace

Just precis som rubriken lyder, har det varit både på min blogg och i vår telefon den senaste veckan. Vår telefonledning gick av during the massive snow storm så bloggen fick lite uppmärksamhet, men nu är jag back on track. För jag bloggar ju så sjukt mycket också. (Ja det var en pik till dig, Ann)

During the massive snow storm har jag spelat harpan på min iPod, kollat på Musikhjälpen, gjort årets pepparkakshus, bakat massa kakor till farmor, jagat på mina syskon att färdigställa sina önskelistor och vänt på dygnet fler gånger än vad som anses som hälsosamt.

Nu när allt är som vanligt ska jag också återgå till mina dagliga vanor; kliva upp tidigast 12, spela harpan, kolla på alla amerikanska talk shows, laga någon slags måltid som innehåller fler kalorier än vad jag gör av med och slutligen vara uppe alldeles för sent.

Men vad gör det? Imorgon kväll kommer prillis med päron och vi ska busa och mysa tills vi spricker! Anna kommer dagen efter och fredag kväll kommer my lovely cousins from 3,14159265ovs-teå. Det blir nog en bra jul trots allt!

Kommentarer
Postat av: Ann

Yeah! Äntligen! Jag hade glömt bort att ni inte hade internet...:/

2011-12-20 @ 20:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0