Vi vandrar genom staden, genom natten, genom mörker genom allt.

Efter att ha göttat ner mig i Greys anatomy slår jag över på tv11 och kollar på AMA 2011. Julia, var är du när jag vill kommentera hur för tighta byxor pitbull har, hur tur det är för enrique iglesias att autotune finns och varför Nicki minaj har en livvakt som följer hennes steg på millimetern?
Whatevs, ni kan ju spana in pitbulls paket här.
http://www.youtube.com/watch?v=vqb33OIzDoc&feature=youtube_gdata_player
Kan någon säga till han i hot chelle rae att han ska klippa sig?!


Kommentarer
Postat av: Julia

Maaah! Om jag bara hade varit lite mer uppmärksam hade det varit en fin stund. :p

2011-11-24 @ 22:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0